
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان به طور سرزده از میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی و سازمان تعاونی روستایی هرمزگان در فروردین ماه سال جاری، بازدید کرد.
به گزارش هفتمین دوره کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش از بندرعباس، حجت الاسلام محمد اعتمادی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری روز سه شنبه ضمن بازدید سرزده از میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی و سازمان تعاونی روستایی هرمزگان در فروردین ماه سال جاری، به اقدامات و فعالیتهای انجامگرفته شده این دو مجموعه در ارتباط با توسعه میز خدمت حضوری و الکترونیکی و ارائه خدمات در زمان کوتاه با سرعت و دقت بالا، تاکید کرد. وی بیان کرد:گام نخست در شفاف سازی و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی دولت مردمی سیزدهم، اجرای اینگونه اقدامات و پیشبرد دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات راحت و آسان برای ارباب رجوع است. اعتمادی تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک برای اصلاح نظام اداری و کاهش نیروی انسانی، مفید بوده و این خود سبب اثربخشی و افزایش کارآیی و بهرهمندی خدمات و کاهش شکایات مردمی و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مردم می شود. مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در پایان این دو بازدید و ضمن تشکر از این دو مجموعه، توسعه دولت الکترونیک را بسیار ارزشمند و کارآمد و اجرای آن را باعث تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی دانست. در این بازدید ها مدیر کل راه و شهرسازی و هم چنین مدیر تعاونی روستایی هرمزگان نیز حضور داشتند و سامانه نهضت ملی مسکن از جمله مواردی بود که جهت ثبت نام در این سامانه، شهروندان دچار مشکلاتی بودند که دستورات لازم در این زمینه، صادر شد. پایان پیام/